Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza.
Jak to zrobić:
zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<<
przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać do 30.07.2013)
otrzymujesz darmowyhosting ...
W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google.
1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ...
Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego badanego okresu ...
Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże ...
Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania.
Z ...
Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza. Jak to zrobić: zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<< przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać do 30.07.2013) otrzymujesz darmowy hosting 10GB na okres 6 miesięcy Specyfikacja darmowego hostingu: pojemność: 10 GB ilość kont pocztowych: bez […]
W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google. 1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ZA DARMO! 2. Natomiast jeśli wybierzesz ponad siedem fraz do pozycjonowania, wypozycjonujemy ZA DARMO aż dwie frazy! Jeśli chcesz […]
Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego badanego okresu traci nieco punktów procentowych. Mocne drugie miejsce przypada Twitterowi (43%), natomiast na dalszych miejscach znajdują się LinkedIn (21%), Google+ (15%) […]
Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże się, że naruszają prawa autorskie bądź też zawierają pirackie treści, zostaną wykluczone z indeksu Google. Najczęściej zgłaszane są strony […]
Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania. Z bardziej znanych stron dostało się serwisowi tablica.pl, z grupy Allegro, bankowi Millenium, operatorowi telefonicznemu Play oraz porównywarce cen okazje.info.pl. […]
Pod koniec kwietnia wprowadzony został nowy algorytm Google, który według samego Google miał za zadanie uderzyć w webspam. Na oficjalnym blogu wyszukiwarki pojawił się wpis przedstawiający szczegóły wprowadzonego algorytmu. W zamieszczonym materiale można przeczytać między innymi o tym, że strony które są „przeoptymalizowane” , utracą swoje pozycje w rankingu wyszukiwarki. Autor wpisu zaleca przede wszystkim […]
Portal społecznościowy Facebook od samego początku zaoferował rewelacyjną metodę targetowania swoich reklam do określonej grupy odbiorców Wśród nich można było znaleźć między innymi: wiek, miejsce zamieszkania, płeć czy wykształcenie adresatów reklam. Tym większe pojawiło się zaskoczenie, gdy i tak rozwinięty targeting reklamy poszerzył się o kolejne nietypowe kategorie, które niektórym w ogóle się nie przydadzą, […]
Google Merchant Center to narzędzie internetowe prosto ze stajni Google, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych przesyłać wszelkie informacje o sprzedaży swoich produktów. Wszystkie przesłane dane transportowane są do bazy , a następnie, w zależności od woli sprzedawców, mogą być wyświetlane w różnych usługach, takich jak na przykład: Google Adwords czy wyniki wyszukiwania. Wpływ na […]
Nie pierwszy raz Google pokazuje swoją siłę, tym razem wycinając najpopularniejsze porównywarki cen z wyników wyszukiwania. Jest to zabieg który może okazać się zabójczy dla tych serwisów. Może jednak się okazać że jest to krótkotrwała operacja. Porównywarki cen to takie serwisy w których użytkownik może sprawdzić ceny poszczególnych produktów w różnych sklepach oferujących te produkty […]
Stało się to o czym mówiono już dosyć dawno temu. Jak podaje blog Google, wyniki organiczne w wyszukiwarce będą uzależnione dodatkowo od serwisu społecznościowego Google+. Wyniki będą zmieniały się jedynie zalogowanym użytkownikom. W myśl Google, każdy użytkownik będzie mógł dostosować ustawienia wyników wyszukiwania pod swoje potrzeby. W serwisie wprowadzono 3 nowe funkcje: Wyniki […]