Darmowy hosting 10GB

Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza.    Jak to zrobić: zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<< przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać  do 30.07.2013) otrzymujesz darmowy  hosting ...

więcej ...

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google. 1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ...

więcej ...

Najnowsze badania relacji B2B oraz B2C dla serwisów społecznościowych.

Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego  badanego okresu ...

więcej ...

Google pozbywa się stron naruszających DMCA

  Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże ...

więcej ...

Kolejna czystka Google

Kolejna czystka Google

Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania. Z ...

więcej ...

"Bądź na bieżąco"

FACEBOOK ADS- NOWE KATEGORIE GRUP DOCELOWYCH REKLAM

Facebook AdsPortal społecznościowy Facebook od samego początku zaoferował rewelacyjną metodę targetowania swoich reklam do określonej grupy odbiorców Wśród nich można było znaleźć między innymi: wiek, miejsce zamieszkania, płeć  czy wykształcenie adresatów reklam.

Tym większe pojawiło się zaskoczenie, gdy i tak rozwinięty targeting reklamy poszerzył się o kolejne nietypowe kategorie, które niektórym w ogóle się nie przydadzą, lecz większość reklamodawców może skorzystać na tym w ogromnym wręcz stopniu.

Tak więc możemy znaleźć kryterium etniczne, czyli jaką religię wyznają potencjalni nabywcy naszej reklamy, czy znajdują się daleko od swojej rodziny, czy mają zamiar zmienić swoje lokum lub jakie dokładnie zainteresowania ma odbiorca reklamy. Możliwości jest mnóstwo, a odpowiednia konfiguracja ustawień grupy docelowej może okazać się rewolucyjna dla niektórych firm, promujących się na Facebooku.

Oczywiście w naszej ofercie znajduje się obsługa tego typu kanałów reklamowych i jeśli powierzysz nam pełną obsługę kampanii  wraz z konfiguracją targetu reklamy, możesz spać spokojnie, a Twoja reklama dotrze do w pełni zoptymalizowanej grupy odbiorców.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.
Akceptuję