13 marca 2012, 15:46
FACEBOOK ADS- NOWE KATEGORIE GRUP DOCELOWYCH REKLAM
Portal społecznościowy Facebook od samego początku zaoferował rewelacyjną metodę targetowania swoich reklam do określonej grupy odbiorców Wśród nich można było znaleźć między innymi: wiek, miejsce zamieszkania, płeć czy wykształcenie adresatów reklam.
Tym większe pojawiło się zaskoczenie, gdy i tak rozwinięty targeting reklamy poszerzył się o kolejne nietypowe kategorie, które niektórym w ogóle się nie przydadzą, lecz większość reklamodawców może skorzystać na tym w ogromnym wręcz stopniu.
Tak więc możemy znaleźć kryterium etniczne, czyli jaką religię wyznają potencjalni nabywcy naszej reklamy, czy znajdują się daleko od swojej rodziny, czy mają zamiar zmienić swoje lokum lub jakie dokładnie zainteresowania ma odbiorca reklamy. Możliwości jest mnóstwo, a odpowiednia konfiguracja ustawień grupy docelowej może okazać się rewolucyjna dla niektórych firm, promujących się na Facebooku.
Oczywiście w naszej ofercie znajduje się obsługa tego typu kanałów reklamowych i jeśli powierzysz nam pełną obsługę kampanii wraz z konfiguracją targetu reklamy, możesz spać spokojnie, a Twoja reklama dotrze do w pełni zoptymalizowanej grupy odbiorców.