FAQ
1. Czy wystawiają Państwo faktury VAT?
Tak, nasza firma jest płatnikiem VAT, więc nie ma problemu z wystawieniem faktury.
2. Czy można łączyć oferty reklamowe w Państwa firmie?
Oczywiście, że można. Jedna z naszych ofert to Performance Marketing, czyli połączenie najlepszych dla strony klienta form promocji. Możemy również indywidualnie ustalić ofertę z naszym klientem.
3. Co oznacza pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie stron internetowych to usługa polegająca na umieszczeniu strony klienta na jak najwyższej pozycji w wyszukiwarce internetowej. Więcej na ten temat można przeczytać w ofercie pozycjonowania na naszej stronie.
4. Kiedy można się spodziewać efektów przy usłudze pozycjonowania?
Proces pozycjonowania jest złożonym procesem, rozłożonym w czasie. Wynika to z tego, że opiera się ono w znaczącej części na zdobywaniu linków do pozycjonowanej strony, które należy zdobywać równomiernie i naturalnie, aby uniknąć kar ze strony wyszukiwarki. Okres wejścia strony na wartościowe pozycje zależny jest od popularności danego słowa kluczowego
5. Czy Państwa firma może zagwarantować pierwsze miejsce w wyszukiwarce Google na daną frazę?
Żadna profesjonalna firma oferująca pozycjonowanie nie da gwarancji, że osiągnie najwyższe pozycje dla konkretnych słów kluczowych, tym bardziej w konkretnym terminie. Jeśli jakaś firma podaje takie informacje prawdopodobnie ma małe doświadczenie w pozycjonowaniu stron lub używa tego w formie nieuczciwego zabiegu marketingowego wykorzystując niewiedzę klienta.
6. Kiedy mogę spodziewać się efektów korzystając z kampanii linków sponsorowanych?
Efekty w kampanii Adwords, czyli linków sponsorowanych widoczne są po od razu po rozpoczęciu kampanii. W przeciwieństwie do usługi pozycjonowania, w przypadku Adwords linki do strony klienta pojawiają się od razu gdyż jest to emitowana w wyszukiwarkach oraz sieciach partnerskich reklama płatna.
7. Ile kosztuje jedno kliknięcie w kampanii linków sponsorowanych?
Koszt jednego kliknięcia uzależniony jest od konkurencyjności frazy oraz treści reklamy. Można określić przybliżoną kwotę za kliknięcie jednak w czasie trwania kampanii jest ona weryfikowana w dokładnym stopniu. Oczywiście optymalizujemy kampanie tak, aby jak najniższym kosztem klient osiągnął jak największe korzyści.
8. Czy mogę śledzić wyniki kampanii Adwords?
Klient ma dostęp do raportów kampanii Adwords z częstotliwością jaką sobie zażyczy, a jeśli kampania jest prowadzona na jego koncie posiada do niego pełen dostęp.
9. Jak można sprawdzić czy reklama Performance Marketing osiągnęła sukces?
Efekty usługi performance marketing weryfikujemy poprzez dane z Google Analytics.
10. Jak wybrać kanał promocji w usłudze Social Media?
Najpopularniejszym kanałem reklamy w mediach społecznościowych jest portal Facebook. Mimo to można wybrać dowolny kanał promocji w zależności od kierunku zamierzonej reklamy oraz branży w jakiej działa przedsiębiorstwo. Po ustaleniu szczegółów odnośnie wymagań klienta wybieramy optymalną dla niego formę promocji poprzez Social Media.
11. Dlaczego warto wybrać kampanie społecznościową?
Portale społecznościowe są coraz bardziej popularnym środkiem komunikacji pomiędzy użytkownikami Internetu oraz interakcji z potencjalnymi klientami. Poprzez reklamę Social Media przedsiębiorstwo ma okazję na uściślenie więzi z klientem, znaczne zwiększenie świadomości marki w Internecie oraz ciągły kontakt z odbiorcami usługi.