Darmowy hosting 10GB

Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza.    Jak to zrobić: zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<< przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać  do 30.07.2013) otrzymujesz darmowy  hosting ...

więcej ...

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google. 1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ...

więcej ...

Najnowsze badania relacji B2B oraz B2C dla serwisów społecznościowych.

Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego  badanego okresu ...

więcej ...

Google pozbywa się stron naruszających DMCA

  Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże ...

więcej ...

Kolejna czystka Google

Kolejna czystka Google

Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania. Z ...

więcej ...

"Bądź na bieżąco"

NOWY ALGORYTM GOOGLE

Pod koniec kwietnia wprowadzony został nowy algorytm Google, który według samego Google miał za zadanie uderzyć w webspam. Na oficjalnym blogu wyszukiwarki pojawił się wpis przedstawiający szczegóły wprowadzonego algorytmu. W zamieszczonym materiale można przeczytać między innymi o tym, że strony które są „przeoptymalizowane” , utracą swoje pozycje w rankingu wyszukiwarki. Autor wpisu zaleca przede wszystkim skupienie się na tworzeniu wysokiej jakości stron, które maja być przyjazne przede wszystkim dla użytkowników.

Po pierwszych analizach można jednak dojść do wniosku że algorytm nie działa tak jak powinien. W wynikach wyszukiwania zrobił się chaos, a informacje które podaje blog Google w ogóle się nie sprawdzają. Na końcowe wyniki należy jeszcze poczekać, gdyż algorytm dopiero wchodzi w życie mimo tego  wstępne spostrzeżenia wyglądają negatywnie.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.
Akceptuję