Darmowy hosting 10GB

Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza.    Jak to zrobić: zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<< przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać  do 30.07.2013) otrzymujesz darmowy  hosting ...

więcej ...

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google. 1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ...

więcej ...

Najnowsze badania relacji B2B oraz B2C dla serwisów społecznościowych.

Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego  badanego okresu ...

więcej ...

Google pozbywa się stron naruszających DMCA

  Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże ...

więcej ...

Kolejna czystka Google

Kolejna czystka Google

Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania. Z ...

więcej ...

"Bądź na bieżąco"

GOOGLE MERCHANT CENTER NIEDłUGO W POLSCE?

 

Google Merchant Center to narzędzie internetowe prosto ze stajni Google, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych przesyłać wszelkie informacje o sprzedaży swoich produktów. Wszystkie przesłane dane transportowane są do bazy , a następnie, w zależności od woli sprzedawców, mogą być wyświetlane w różnych usługach, takich jak na przykład: Google Adwords czy wyniki wyszukiwania. Wpływ na wyniki w wyszukiwarce mają atrybuty opisów produktów. Czym dokładniejsze dane tym wyższa pozycja w SERP-ach.

Chociaż na razie Google Merchant Center działa na obszarze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii oraz Niemiec to planuje rozszerzyć swoją działalność, dzięki czemu już niedługo może zawitać do Polski. Po ostatniej akcji wycinającej największe porównywarki cen z pierwszych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, może to być kolejny cios wymierzony właśnie w te serwisy, tym bardziej, gdy GMC w Polsce przyjmie postać swego rodzaju porównywarki cen.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.
Akceptuję