28 grudnia 2011, 15:19
STRESZCZENIE RAPORTU NA TEMAT BRANżY SEO OD MARKETING SHERPA
Według wydanego całkiem niedawno raportu znanej firmy z przeprowadzania badań oraz raportowania Marketing Sherpa, branża SEO stoi cały czas na najwyższym podium reklamy internetowej. Badani zwrócili uwagę na to że pozycjonowanie stron internetowych generuje największy ruch na stronach, zwiększa także poziom sprzedaży w sklepach internetowych.
Jeśli chodzi o kontakt z klientem tutaj największy wzrost zanotował social media marketing dzięki możliwości bezpośredniego kontaktu z klientem oraz ciągłej aktualizacji profili.
Według 43% badanych koszty na pozycjonowanie powinno utrzymać ten sam poziom, a 24% uważa że należ zwiększyć wydatki na SEO. Tylko 13% twierdzi że usługa pozycjonowania nie przynosi spodziewanych rezultatów a 10% uważa że SEO powinno być darmowe i strony powinny się pozycjonować samoistnie.
Z raportu wyraźnie wynika że branża SEO trzyma się dobrze i powinna utrzymać trend wzrostowy nawet podczas kryzysu gospodarczego.