2 grudnia 2011, 11:20
DYNAMICZNY WZROST E-MARKETINGU W POLSCE, W 2011 ROKU.
Jak podaje IAB Polska tempo wzrostu reklamy internetowej na rynku marketingowym jest cały czas na imponująco wysokim poziomie. Mimo kryzysu gospodarczego promocja w sieci jest coraz bardziej popularna. Na poniższym wykresie możemy zauważyć bardzo dobrą pozycję Polski na tle całego rynku reklamy internetowej w Europie, w 2010 roku.
Udziały reklamy internetowej- Top 10 w Europie
W połowie 2011 roku odnotowano 25-procentowy wzrost rynku e-marketingowego w Polsce. Na półmetku zeszłego roku wydatki na promocję w Internecie sięgały 741 milionów złotych, w tym samym okresie 2011 roku wynosiły one aż 942 miliony złotych.
E-marketing ciągnie cały rynek reklamowy ku górze, natomiast sama reklama internetowa zawdzięcza swój sukces przede wszystkim marketingowi SEM czyli promocji w wyszukiwarkach która zanotowała wzrost o 44%.