Darmowy hosting 10GB

Tylko dzięki nam otrzymasz zupełnie za darmo kupon na profesjonalny hosting, za który nie zapłacisz ani grosza.    Jak to zrobić: zamawiasz usługę Uti Pike 10 klikając >>tutaj<< przy zamówieniu podajesz kod rabatowy 1PI27zxW (kod możesz wykorzystać  do 30.07.2013) otrzymujesz darmowy  hosting ...

więcej ...

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

Noworoczna promocja na pozycjonowanie stron internetowych w Google!

W nowym roku przygotowaliśmy dla Ciebie atrakcyjną promocję na pozycjonowanie stron internetowych w Google. 1. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi pozycjonowania i wybierzesz od trzech do siedmiu fraz pozycjonowanych, jedną frazę wypozycjonujemy dla Ciebie zupełnie ...

więcej ...

Najnowsze badania relacji B2B oraz B2C dla serwisów społecznościowych.

Ostatnie badania rynku social media, przeprowadzone przez 2012 State Of Digital Marketing dla WebMarketing123 potwierdzają, że Facebook (67%) dalej jest niekwestionowanym liderem w relacjach B2C (Business to Consumer), jednak w stosunku do poprzedniego  badanego okresu ...

więcej ...

Google pozbywa się stron naruszających DMCA

  Google po raz kolejny dokonuje zmian w swoim algorytmie. Mianowicie od pewnego czasu, ludzie mogą zgłaszać strony, które ich zdaniem łamią ustawę DMCA (Digital Millennium Copyright Act). Witryny te, będą poddawane analizie i jeśli okaże ...

więcej ...

Kolejna czystka Google

Kolejna czystka Google

Po wprowadzeniu nowego algorytmu o wdzięcznej nazwie „Penguin” (w polskim tłumaczeniu: Pingwin), Google zdecydowało się na kolejny ruch „zwalczający spam”. Chodzi o ręczne filtrowanie stron internetowych w wyszukiwarce, które nadmiernie korzystały z niedozwolonych technik pozycjonowania. Z ...

więcej ...

"Bądź na bieżąco"

DYNAMICZNY WZROST E-MARKETINGU W POLSCE, W 2011 ROKU.

Jak podaje IAB Polska tempo wzrostu reklamy internetowej na rynku marketingowym jest cały czas na imponująco wysokim poziomie.  Mimo kryzysu gospodarczego promocja w sieci jest coraz bardziej popularna.  Na poniższym wykresie możemy zauważyć bardzo dobrą pozycję Polski na tle całego rynku reklamy internetowej w Europie, w 2010 roku.

Udziały reklamy internetowej- Top 10 w Europie

W połowie 2011 roku odnotowano  25-procentowy wzrost rynku e-marketingowego w Polsce. Na półmetku zeszłego roku wydatki na promocję w Internecie sięgały 741 milionów złotych, w tym samym okresie 2011 roku wynosiły one aż 942 miliony złotych.

E-marketing ciągnie cały rynek reklamowy ku górze, natomiast sama reklama internetowa zawdzięcza swój sukces przede wszystkim marketingowi SEM czyli promocji w wyszukiwarkach która zanotowała wzrost o 44%.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookies na tej stronie.
Akceptuję